Pojištění & audit potřeb

13.3.2018

Před uzavřením smlouvy, případně před prolongací pojistné smlouvy, by měl předcházet důkladný audit aktuálních požadavků a potřeb klienta. Povinností poradce by mělo být porovnání stávajících pojistných smluv se zjištěnými skutečnostmi a vytvoření návrhu na účelnou a efektivní pojistnou ochranu.

Velkým problémem se v poslední době jeví starší pojistné smlouvy. Dříve stanovené (několik let zpět) a neaktualizované pojistné částky už v mnoha případech dávno neodpovídají aktuální hodnotě např. pojištěného majetku. Majetek je tak v mnoha případech podpojištěn – pojistná smlouva je uzavřena na mnohem nižší hodnotu, než jakou má nemovitost v současnosti. Častým problémem je i skutečnost, že pojistné smlouvy nejsou pravidelně aktualizovány a klienti zapomínají doplnit či zvýšit pojistnou částku například po provedené rekonstrukci, či po pořízení nových movitých věcí … atd.

Obdobný problém nesprávného nastavení smlouvy může nastat i v případě pojištění odpovědnosti (občanské či profesní), v případě pojištění vozidla či v rámci pojištění rizik u jednotlivých osob v rodině.

Neváhejte si domluvit schůzku s poradcem a stávající pojistné smlouvy podrobit revizi (auditu), třeba zjistíte, že Vaše současné potřeby již neodpovídají 🙁 obsahu uzavřených ve stávajících smlouvách ?!

V případě zjištění NEDOSTATKŮ ve Vašich smlouvách zbývá jediné?! … smlouvy nastavit správně 🙂

Kontaktujte pro další kroky poradce: ZDE 🙂


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *